- Właściciel zwierzęcia zobowiązany jest do uzyskania zgody na pobyt zwierzęcia w Hotelu przy dokonaniu rezerwacji. Zgodę na pobyt zwierzęcia w hotelu wydaje Dyrekcja Hotelu.
- Na terenie hotelu mogą przebywać wyłącznie zwierzęta domowe, psy i koty do 7 kg wagi i 30 cm wysokości. Pobyt zwierząt większych jest możliwy tylko po indywidualnym kontakcie i zgodzie Dyrekcji. Hotel zastrzega sobie prawo do odmowy przyjęcia zwierząt, których gatunki / rasy są powszechnie uznawane za groźne lub agresywne.
- Zakwaterowanie Gości ze zwierzętami jest możliwe jedynie w pokojach do tego wyznaczonych. W przypadku ich braku przyjęcie zwierzęcia nie będzie możliwe.
- Koszt pobytu zwierzęcia w hotelu wynosi 100 zł /doba, w sezonie letnim wysokim 150 zł /doba.
- Do hotelu przyjmowane są zwierzęta zdrowe, odrobaczone posiadające książeczkę zdrowia z aktualnymi, obowiązkowymi szczepieniami. W przypadku ich braku, dostępny jest kontakt do lekarza weterynarii w Władysławowie lub Pucku. Hotel ma prawo odmówić przyjęcia zwierząt chorych lub w trakcie rekonwalescencji.
- Jeżeli pościel w pokoju, w którym przebywa zwierzę będzie przez nie zabrudzona (sierść, błoto) Właściciel obciążony zostanie dodatkowymi kosztami usług pralniczych. Jeżeli pościel w pokoju, w którym przebywa zwierzę będzie przez nie uszkodzona, Właściciel jest zobowiązany do pokrycia kosztów odkupienia całego kompletu wg. ceny z faktury zakupu, okazanej przez Dyrekcję Hotelu.
- Wszystkie szkody mienia hotelowego bądź mienia Gości oraz zabrudzenia wymagające dodatkowej pracy personelu, spowodowane przez zwierzę będą wyceniane przez Dyrekcję Hotelu, a ich kosztami zostanie obciążony Właściciel.
- Właściciel jest odpowiedzialny za zachowanie w hotelu ciszy przez swoje zwierzę i nie zakłócanie spokoju innym Gościom. W przypadku powtarzających się skarg ze strony Gości bądź personelu hotel zastrzega sobie prawo do prośby o usunięcie zwierzęcia z hotelu.
- W miejscach ogólnodostępnych Właściciel ma obowiązek trzymania psa na smyczy i w kagańcu.
- Zabrania się wprowadzania zwierząt na teren punktów gastronomicznych oraz rekreacyjnych. Zakaz obejmuje również przebywanie zwierząt na zewnętrznym placu zabaw dla dzieci.
- Właściciele psów są zobowiązani do sprzątania nieczystości pozostawionych przez psy na terenie hotelu oraz w jego otoczeniu. Właściciele kotów muszą posiadać kuwetę z piaskiem lub żwirkiem i opróżniać ja do plastikowej torby, którą następnie będą wyrzucać do pojemnika wskazanego przez personel hotelu.
- Żadne ze zwierząt nie powinno być pozostawione samo w pokoju dłużej, niż wynika to z jego indywidualnych potrzeb fizjologicznych. W przypadku, gdy pracownicy hotelu będą mieli uzasadnione podejrzenia, że pozostawione w pokoju zwierzę zakłóca pobyt innych gości, niszczy mienie hotelu, bądź może spowodować sytuację zagrożenia dla siebie lub innych gości, Dyrekcja Hotelu będzie starała się skontaktować z Właścicielem w celu rozwiązania problemu. Gdy kontakt będzie niemożliwy, hotel zastrzega sobie możliwość wejścia personelu do pokoju gościa również z ewentualną pomocą odpowiednich służb i usunięcia zwierzęcia z hotelu. Wszystkie koszty wynikłe z powyższych pokrywa Właściciel zwierzęcia.
Dyrekcja
HOTELU JASTARNIA i Restauracji ZATOKA SMAKÓW