Szanowni Goście,
czując się odpowiedzialni za Państwa bezpieczeństwo, zdrowie i komfort podczas pobytu w naszym hotelu oraz dbając o bezpieczeństwo naszych pracowników wprowadziliśmy dodatkowe procedury i środki prewencyjne, dotyczące utrzymania szczególnej higieny i czystości w hotelu, mających na celu zminimalizowanie zagrożeń COVID-19. Procedury są na bieżąco aktualizowane w oparciu o zalecenia WHO, sanepidu i systematycznie kontrolowane przez kadrę managerską. Dołożymy wszelkich starań, by pobyt w naszym hotelu był bezpieczny, spokojny i pozostawił pozytywne wrażenia.
Dyrekcja HOTELU JASTARNIA***
§1 HOTEL
- Bieżący monitoring i wdrażanie zaleceń WHO i Ministerstwa Zdrowia. Ponadto hotel jest pod stałym nadzorem i współpracą z Sanepidem w Pucku i Urzędem Marszałkowskim.
-
Wszystkie pomieszczenia hotelu są systematycznie dezynfekowane przez certyfikowane firmy zewnętrze, mające zlecenie stałe na usługi dezynfekcji i ozonowania wszystkich pomieszczeń hotelowych. Ponadto na co dzień dokonywana jest regularna, bieżąca dezynfekcja certyfikowanymi środkami, pomieszczeń ogólnodostępnych i pokoi hotelowych przez personel hotelu
§2 RECEPCJA
- Przed przyjazdem Gość otrzymuje drogą e mailową pakiet informacji dotyczących rozwiązań anty COVID-19 z uwzględnieniem gastronomii.
- Możliwość mierzenia temperatury (bezdotykowy termometr) przy wejściu Gościa do hotelu; w przypadku stanu podgorączkowego i objawów chorobowych recepcja uniemożliwia przyjęcie Gościa do hotelu, procedura może być powtórzona - decyduje pracownik hotelu.
- Gość przy wejściu do hotelu jest również skanowany kamerą termowizyjną, w przypadku stwierdzenia stanu podgorączkowego i objawów chorobowych - recepcja uniemożliwia przyjęcie Gościa do hotelu.
- W przypadku pojawienia się Gościa w Hotelu z objawami choroby, Hotel zastrzega sobie prawo do nie zameldowania z zachowaniem zadatku.
- Stosowanie przez pracowników obsługi hotelu maseczek, rękawiczek.
- Przy ladzie recepcyjnej stoi maksymalnie 2 Gości (ewentualnie rodzina 2 plus 2).
- Systematyczna dezynfekcja drzwi, klamek, powierzchni lady recepcyjnej, wózka, poręczy, terminali, kart pokojowych, kanap, foteli, itp. w lobby hotelu.
- Wprowadzenie ograniczenia liczby osób oczekujących w kolejce do recepcji w lobby hotelowym. Zachowanie odpowiedniej odległości pomiędzy Gośćmi w kolejce - minimum 2 metry
- Ograniczenie do minimum czasu Gościa przy recepcji. Zapewnienie płynu do dezynfekcji rąk dla Gości w holu recepcyjnym.
- Informowanie Gości o wprowadzonych procedurach obowiązujących w hotelu.
- Obowiązują nowe godziny doby hotelowej 16:00-11:00.
- Zakaz bezwzględny przebywania w pokoju hotelowym osób niezameldowanych.
§3 POKÓJ HOTELOWY
-
Obowiązkowe dezynfekcje każdego opuszczanego przez Gościa pokoju przed przyjęciem kolejnego, oraz na prośbę Gości, podczas pobytu w hotelu po uprzednim ustaleniu godzin w jakich pokój będzie dostępny.
- Zwiększona częstotliwość dezynfekcji urządzeń, mebli, klamek, armatury, poręczy, pilotów tv, telefonów, czajników, mini barów i innych urządzeń będących w pokoju oraz wietrzenie pokoju hotelowego.
- Wietrzenie pokoi, prosi się o pozostawienie uchylonych okien przez Gości hotelowych.
- Zmianie uległa także usługa sprzątania. Po przyjeździe do hotelu Goście otrzymują w pokoju trzy worki: jeden na zabrudzone ręczniki, jeden na zabrudzoną pościel i jeden na śmieci. Kiedy ręczniki i pościel muszą zostać wyprane, a śmieci muszą zostać usunięte, Goście proszeni są o umieszczenie worków w pobliżu wejść do ich pokoi i skontaktowanie się z personelem sprzątającym, który odbiera torby bez wchodzenia do pokoi.
- Sprzątanie pokoi podczas pobytów odbywa się w trzeciej dobie pobytu lub na życzenie tylko podczas dłuższej nieobecności Gościa w pokoju.
- Bezwzględny zakaz przebywania w pokoju hotelowym osób nie będących Gośćmi hotelowymi.
- Zakaz używania hotelowych suszarek nadmuchowych.
§4 RESTAURACJA
-
Możliwość mierzenia temperatury (bezdotykowym termometrem) przy przyjściu Gościa do restauracji, w przypadku stanu podgorączkowego i objawów chorobowych restauracja uniemożliwia przebywanie Gościa w restauracji. Procedura może być powtórzona - decyduje pracownik restauracji.
- Zapewnienie płynu do dezynfekcji rąk dla Gości przy wejściu do restauracji.
- Wprowadzenie odpowiednich bezpiecznych odległości między stolikami / krzesłami w restauracji hotelowej.
- Każdorazowa dezynfekcja stołów, krzeseł, porcelany, tac, karty menu, itp., wymiana obrusów, wyparzanie sztućców, po każdym Gościu.
- Stosowanie przez pracowników restauracji maseczek oraz rękawiczek.
- Przyjmowanie wcześniejsze rezerwacji lub indywidualne ustalanie godzin obsługi poszczególnych Gości.
- Śniadania są podawane w restauracji w formie bufetu w reżimie sanitarnym. Liczba osób w restauracji jest limitowana. Konieczna jest rezerwacja stolika i godziny śniadań w dniu poprzedzającym w recepcji lub podczas śniadań w restauracji. Godziny serwowania śniadań (IV tury): od 7:30 do 8:20, od 8:20 do 09:10, od 9:10 do 10:00, od 10:00 do 10:50.
§5 POMIESZCZENIA OGÓLNODOSTĘPNE
-
Zapewnienie płynu do dezynfekcji rąk dla Gości w holu recepcyjnym, restauracji, na każdym piętrze hotelu.
- Szczegółowa dezynfekcja raz na dobę pomieszczeń wspólnych: sale konferencyjne, kącik zabaw.
- Regularna dezynfekcja toalet w hotelu.
- Wprowadzenie ograniczenia liczby osób korzystających jednocześnie z kącika zabaw.
- Regularna dezynfekcja wszystkich zabawek oraz udostępnienie dozowników ze środkiem dezynfekującym dla opiekunów dzieci oraz animatorów. Zachowanie szczególnych środków bezpieczeństwa – brak dostępu do środków dezynfekujących przez dzieci.
- Regularna dezynfekcja wind hotelowych.
§6 STREFA SPA / GABINET MASAŻU
-
Wprowadzenie ograniczenia liczby osób korzystających jednocześnie z strefy SPA - zapisy w recepcji (numer 100 z telefonu hotelowego).
- Goście proszeni są do wchodzenia do strefy SPA w momencie gdy szatnia jest pusta, w przeciwnym razie prosimy o oczekiwanie w kolejce zachowując bezpieczną odległość.
- Regularna dezynfekcja wszystkich pomieszczeń SPA, sprzętów, kosmetyków przez personel hotelu.
- Każdorazowa, po użyciu, dezynfekcja sprzętów udostępnianych Gościom przez personel hotelu: w tym leżaki, kije, itp.
- Dezynfekcja dłoni Gości przed wejściem do gabinetu – zamontowany dystrybutor przed wejściem do gabinetu.
- Nie przyjmowani są goście na zabiegi, którzy są zaziębieni, z kaszlem, termometry są dostępne w recepcji hotelu.
- W razie potrzeby wykonywane jest mierzenie temperatury przed zabiegiem w celu wyeliminowania osób z objawami infekcji. W przypadku infekcji Gościa zabieg nie jest wykonywany na jego koszt.
- Zapisy na zabiegi hotel przejmuje - mailowo bądź telefonicznie w celu unikania zgromadzeń przed recepcją.
§7 PRACOWNICY
-
Bezwzględne przestrzeganie pracy w maseczkach, rękawiczkach, odzieży ochronnej, częste dezynfekowanie urządzeń, mycie rąk, itp. przez wszystkich pracowników znajdujących się w przestrzeni, w której może nastąpić kontakt z Gośćmi.
- Szkolenia pracowników z zachowania szczególnych środków bezpieczeństwa i wszystkich pracowników hotelu. Prowadzenie kampanii informacyjnej dla personelu dotyczącej zachowania szczególnych środków ostrożności wg zaleceń GIS i WHO.
- Mierzenie temperatury (bezdotykowy termometr) przy przyjściu każdego pracownika do pracy, w przypadku stanu podgorączkowego i objawów chorobowych oddelegowanie pracownika do domu.
- Zapewnienie płynu do dezynfekcji rąk dla pracowników – łatwo dostępny i widoczny dozownik na zapleczu hotelu, szatniach.
- Wprowadzenie dodatkowej dezynfekcji przestrzeni wspólnych pracowników – szatni, kuchni, pomieszczeń socjalnych oraz magazynów.
- Przebywanie w pomieszczeniach, tam gdzie jest to możliwe do 2 osób i/lub zachowanie bezpiecznej odległości.
Dyrekcja HOTELU JASTARNIA***